نماینده زنجان و طارم از شركت پگاه زنجان بازدید کرد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 488
نویسنده : محمدرضا علیمردانی
 
نماینده زنجان و طارم از شركت پگاه زنجان بازدید کرد
 
نماینده زنجان وطارم در مجلس شورای اسلامی گفت: پگاه زنجان در سطح استانی و ملی به روشنی قابل درک است.  

زنجان ـ ایلنا: نماینده زنجان وطارم در مجلس شورای اسلامی گفت: پگاه زنجان در سطح استانی و ملی به روشنی قابل درک است.

به گزار خبرنگار ایلنا از زنجان،‌ محسن علیمردانی نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی از شركت پگاه زنجان بازدید کرد.

در این دیدار سعید امیدی مدیر عامل شرکت پگاه زنجان گفت: پگاه زنجان تنها شرکت تولید کننده محصولات لبنی با تکنولوژی به روز و نوین و مجموعه ای کار آفرین و موفق در سطح استانی و كشور است.

به گفته وی تولید محصولات با کیفیت و سلامت بخش در جهت ارتقا میزان رضایت مشتریان از اهداف شرکت است.

وی افزایش آگاهی مردم،اجرایی برنامه استراتژی فرهنگ سازی مصرف شیر و ترویج سلامت از برنامه های اجتماعی شرکت پگاه زنجان عنوان كرد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی نیز بهره وری بالا در شرکت ها و ادارات را جزءبرنامه های اصلی هر سازمان بر شمرد و یادآور شد: خوشبختانه پگاه زنجان دارای نیروی انسانی کار آمد،جوان با بهره وری بالا می باشد.

محسن علیمردانی اجرای پروژه های علمی و کارشناسی را جزء برنامه های استراتژی هر سازمان معرفی کرد که پگاه زنجان با توجه به ماهیت و رسالت اصلی خود پروژه های علمی و کارشناسی مهم و مفیدی را به سر انجام رسانیده است.

وی ادامه داد: حضور پگاه زنجان در سطح استانی و ملی به روشنی قابل درک است و با آموزش و انجام امور اجتماعی از جمله مشارکت با سازمانها و ادارات و نهادهای مردمی و مجموعه های ورزشی و غیره توانسته است فرهنگ مصرف شیر را سرلوحه برنامه های خود قرار دهد.

همچنین مدیران و مسئولان شرکت با ارائه گزاش عملکرد، توجه مسئولین و مقامات استانی و ملی به صنعت های بومی و برخورد متعهدانه را خواستار شدند.

در پایان جلسه با ارائه گزارش عملکرد شرکت در سه شاخصه اصلی و استراتژی عملیاتی (فرهنگ سازی مصرف شیر، ارتباطات برون سازمانی،ارتباط با مشتریان)توسط حوزه روابط عمومی به پایان رسید.

 




:: برچسب‌ها: بازدید , محسن , علیمردانی , کارخانه , پگاه , زنجان ,



مطالب مرتبط با این پست
.